Mikor van szüksége egy ügyvédnek vagy ügyvédi irodának
e-Ügyvéd Segédre?

  • Nincs jogi asszisztense.
  • Nem szeretne heti 40 órában titkárnőt alkalmazni.
  • A munkatársa nem naprakész az elektronikus ügyintézésben.
  • Túlterhelt a jogi asszisztense.
  • Heti pár órában jól jönne egy ügyvédi segéderő.
  • Határidős feladatra pár hétre szükség van plusz munkaerőre.
  • Egy ideig távol van a munkatársa, kiszervezné a feladatait.
  • Alkalmi helyettesítésre keres egy jogi asszisztenst.
  • Új projektet indít, csak néhány hónapra kellene egy asszisztens.

Miért előnyös ez egy ügyvédnek, ügyvédi irodának?

A speciális informatikai és jogi menedzser-asszisztensi szaktudásom legjavát nyújtom, hogy bizonyos adminisztrációs feladatokat levegyek az Ön válláról. Az Interneten keresztül, saját irodámból, saját munkaeszközömön dolgozom. Számtalan feladatot át tudok vállalni, amihez nem szükséges a személyes jelenlét, mindezzel megkönnyítve az elfoglalt ügyvéd munkáját.

Időt takarít meg.

  • Több ideje marad a jogi munkára.
  • Több ügyfelet tud vállalni.
  • Több ügyet tud ellátni.
  • Marad ideje önképzésre, konferenciákra.
  • Azt a munkát bízza rám, amire nincs ideje a nap végére.
  • Azt a feladatot bízza rám, ami  épp nem a kedvence.
  • Több lesz a szabadideje.
  • Végre jut idő a hobbijára.
  • Vagy több ideje marad sportolni.
  • Vagy több ideje marad a családra..
  • .Nyugodtabban megy szabadságra.
  • Vagy több ideje marad sportolni.

Szaktudás, tapasztalat, rugalmasságot kap.

  • Olyan munkát bízhat rám, amit egy jogi asszisztens, informatikus hatékonyabban elvégez.
  • Rutinos jogi asszisztensként gyakorlott vagyok és önálló munkavégzésre képes.
  • Virtuális asszisztensként időben rugalmasabban gondolkodom (este és hétvégén is dolgozom, amennyiben a projekt, a feladat úgy kívánja)
  • Motivált, vállalkozói gondolkodással bíró asszisztenst kap.
  • Ön pontosan az elvégzett munkáért fizet.

Irodája gazdaságosabban működik.

  • Vállalkozóként számlát állítok ki a kifizetésekről
  • Nem kell egy plusz munkahelyet, munkaeszközöket biztosítani egy alkalmazottnak
  • Nem kell az év 12 hónapjára bért és járulékokat fizetnie
  • Nem kell alkalmazottakkal, szabadságolással foglalkoznia
  • Nincs betanítási idő.
  • Nem fizeti azt az időt, amikor épp nem tud feladatot adni egy állandó alkalmazottnak.
  • Nem kell szigorúan egy alkalmazotti 9-17 óráig munkaidőhöz igazodnia.

Dolgozzunk Együtt!

Fókuszáljon a szakmai, jogi munkára!

Minden ami „informatika, technika, elektronikus ügyintézés” bízza rám.

Takarítson meg időt!

Órák mennek el a számítógép körül? Visszatérő probléma, hogy elakadnak az e-ügyintézésben?

Érezze magát biztonságban a digitális világban!

Töltse el az a jóleső érzés, hogy a háta mögött állok, és segítem az elektronikus ügyintézésben.

Hogyan kezdjen hozzá és milyen feladatokat tud e-Ügyvéd Segédre bízni?

Első feladat:
Készítsen listát
  1. Készítsen listás azokról a feladatokról, amit ki tud szervezni
  2. Írja hozzá a listához azt, amire már soha nem marad ideje.
  3. Mi az, amit csak este, hétvégén, vagy a szabadsága alatt szokott megcsinálni.
  4. Vannak olyan feladatok, amiben eddig volt segítsége, de most Önre maradt?
  5. Van olyan munka, amit sem Ön sem a munkatársa nem tud hatékonyan elvégezni?
Második feladat:

Állítsa a feladatokat fontossági sorrendbe!

Harmadik feladat:

Gondolja végig, ki tudna ezekben segíteni?

Negyedik feladat:

Keresse meg a feladathoz a megfelelő segítséget, e-Ügyvéd Segédet!